loading...
سرویس ورزشی تایتانیک
سرویس ورزشی تایتانیک


 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



مهدی بازدید : 798 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

Jaap Stam, FC Zwolle

یاپ استام، مدافع سابق  منچستریونایتد در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که بعد از جنجال های به پا شده برسر کتاب اتوبیوگرافی او، سرالکس فرگوسن با عجله از او خواسته تا در یک پمپ بنزین همدیگر را دیده تا خبر فروش این ستاره هلندی به لاتزیو را به او اعلام کند.

استام در سال 1998 با قراردادی 17 میلیون یورویی به یونایتد پیوست ولی در سال 2001 و بعد از آنکه در کتاب اتوبیوگرافی با اشاره به این نکته که زمانی که او هنوز بازیکن آیندهوون بوده، سرالکس فرگوسن به صورت غیرقانونی برای جذب او دست به کار شد، به لاتزیو فروخته شد.


استام حالا و با گذشت بیش از ده سال از آن روزها در صحبت هایی به ساندی میرر گفت:« من خیلی زود متوجه شدم که سران باشگاه می خواهند از شر من رها شوند. آنها به پول هم نیاز داشتند. خیلی زود کتاب من هم مبدل به یک جنجال شد و باعث بروز اختلافاتی بین من و مربی ام گردید.»در آن سال سرالکس مسئول شد تا خبر فروخته شدن استام را به او برساند.

این مدافع باتجربه هلندی ادامه داد:« یک روز صبح هرچه در ذهنم می گذشت را به فرگوسن گفتم و کمپ تمرینی تیم را ترک کردم. در مسیر خانه، وقتی سوار بر ماشینم بودم، یک تماس تلفنی دریافت کردم..منشی فرگوسن بود. او گفت که فرگوسن می خواهد با من صحبت کند و بلافاصله فرگوسن گوشی را گرفت. او به من گفت:" کجا هستی؟"من هم گفتم:" نزدیک خانه ام؛ در یک ایستگاه پمپ بنزین". او به من گفت:" همانجا صبر کن" و سریع سوار ماشینش شدو خودش را به من رساند.»

استام در ادامه این داستان هیجان انگیز گفت:« در پمپ بنزین فرگوسن ماشینش را پارک کرد و سوار ماشین من شد. او به من گفت که من باید به تیم دیگری منتقل شوم و بعد گفت:" ممکن است خیلی زود به لاتزیو بروی؟؟ من هم موافقت کردم. دقیقا همان جا و درهمان زمان.یک مذاکره خیلی کوتاه در ماشین من و در پمپ بنزین شهر منچستر بود که من از یونایتد جدا شدم. وقتی الان راجع به این موضوع فکر می کنم و می بینیم که پیش از این در این باره حرف نزده ام ، احساس می کنم که باور نکردنی است که من به عنوان یک بازیکن اجازه داده باشم که چنین برخوردی با من شود.»

با وجود این رفتار عجیب، استام هنوز علاقه زیادی دارد تا به عنوان یک مربی به فوتبال انگلیس بازگردد:« من در حال آماده سازی هستم تا به مربیگری بپردازم و خودم را برای دوره های یوفا آماده می کنم. بیشتر از هرکشور دیگری دوست دارم تا در انگلیس مربیگری کنم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 299
  • بازدید کلی : 5,567
  • کدهای اختصاصی
    اطلاعیه سایت